Το Root χάνει την αξία του κινητού ή όχι;

Πριν από λίγες ημέρες έτυχε να προβώ στην αγορά του Xiaomi Mi A1, κάνοντας έτσι ένα Χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό μου. Ήταν το πρώτο ακριβό μου κινητό και αμέσως ήθελα να διαπιστώσω και να εκμεταλλευθώ σπιθαμή προς σπιθαμή το hardware που προσφέρει και ειδικότερα στον τομέα της κάμερας, το HDR+, πόσο μάλλον όταν ο Antretng μου είπε ότι όντως υπάρχει βελτίωση, όταν ενεργοποιηθεί το api της google.
Ξεκινώντας λοιπόν το ξεκλείδωμα του bootloader και το rooting της συσκευής, εγκαθιστώντας Magisk και όλα αυτά που είναι απαραίτητα για τα δικαιώματα υπερχρήστη, διαπίστωσα ότι έχασα τα OTA updates (το security patch του Δεκεμβρίου δεν μπορούσε να εγκατασταθεί) αλλά και μερικές εφαρμογές που χρησιμοποιούσα συχνά και περισσότερο το Netflix. Έτσι λοιπόν η εμπειρία μου αυτή, μου έδωσε το έναυσμα να ρωτήσω την κοινότητα του myphone.gr για το ποια είναι η γνώμη της πάνω στο θέμα του rooting.
Κάνετε rooting στις συσκευές σας; Το θεωρείτε απαραίτητο και γενικά αξίζει σε σχέση με αυτά που χάνεις; 
*Να σημειωθεί, ότι μέχρι το Magisk 14.4 περνούσε το Safetynet, στην 15.1 που είμαι όμως, δεν περνάει.
Share on Google Plus

About OMAΔΑ UNWIRED

    Blogger Comment
    Facebook Comment